Müügiinfo
1. Üldised müügitingimused
1.1 Müügitingimused kehtivad Ideekeskus.ee lehe veebipoes ostja (edaspidi Tarbija) ning ettevõtja Ideekeskus OÜ (edaspidi Veebipood) vahel teenuste ostmisel.
1.2 Lisaks käesoleval lehel kirjas olevatele tingimustele reguleerib Tarbija ja Veebipoe vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtiv võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised olulised õigusaktid.
1.3 Veebipoel on õigus teha hindades muudatusi. Muudatused kajastatakse siin veebilehel: Ideekeskus.ee/pood
1.4 Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes. Hinnad sisaldavad käibemaksu.
2. Ruumide broneerimine
2.1 Ruumide haldaja (edaspidi Tellija) on oma tegevuse eest vastutav isik, kes kohustub tagama broneeritud ruumide heaperemeheliku kasutamise. Broneeritavate ruumide omanik on Ideekeskus OÜ registrikoodiga 16678572, asukohaga Sõpruse pst 44, Tallinn, 10620.
2.2 Ruumide broneerimise ja kasutamise tingimused kehtivad kõikidele broneeringutele, mis on tehtud Tellija poolt, Ideekeskuse ruumidele, sõltumata broneeringu kanalist www.ideekeskus.ee, või e-posti (aadressiga ideekeskus[ät]gmail.com) teel. Ruumidega on võimalik ka eelnevalt kohapeal tutvuda leppides selleks kokku sobiva kohtumise aja.
2.3 E-poest esitatud ruumi broneerimise tellimuste puhul võib makse sooritada pangaülekandega. Maksed toimuvad eurodes. Pangaülekande korral leiab makseinfo e-postkasti laekunud arvelt.
2.4 Leping jõustub alates broneeringu kinnitamisest. Broneering jõustub ja muutub pooltevaheliseks lepinguks hetkest, mil Tellija on e-kirja teel kinnitanud Ideekeskuse poolt tehtud pakkumise. Veebipoel on õigus esitada ettemaksuarve broneeringu kinnitamiseks. Ettemaksuarvel märgitud tähtajaks tasumata arve puhul kaotab Ideekeskuse poolt kinnitatud broneering kehtivuse.
2.5 Kui teenust ei ole võimalik osutada, teavitatakse ostjat sellest esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha võimalikult kiirelt, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest.
2.6 Kinnitatud broneeringuid on võimalik muuta või tühistada ainult e-maili teel. Broneeringu muudatuste edastamiseks tuleb Tellijal saata kiri e-posti aadressile ideekeskus[ät]gmail.com.
2.7 Kinnitatud broneeringut saab Tellija muuta või tühistada kuni 7 tööpäeva enne kokkulepitud sündmuse kuupäeva. Hiljem tühistatud tellimuse korral raha täissummas ei tagastata.
2.8 Kinnitatud broneeringu tühistamisel 3 – 6 päeva enne kokkulepitud sündmuse kuupäeva tuleb Tellijal tasuda kuni 50% tellitud teenuse maksumusest, millest arvatakse maha tellimuse esitamisel tehtud ettemaks. Täiendava tasumise kohta esitab Ideekeskus OÜ Tellijale arve.
2.9 Kinnitatud broneeringu tühistamisel 0 – 2 päeva enne kokkulepitud sündmuse kuupäeva tuleb Tellijal tasuda kuni 75% tellitud teenuse maksumusest, millest arvestatakse maha tellimuse esitamisel tehtud ettemaks. Täiendava tasumise kohta esitab Ideekeskus OÜ Tellijale arve.
2.10 Kui broneerigu tühistab Ideekeskus OÜ, tagastatakse Tellijale ettemaksuna tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul broneeringu tühistamise teate saatmise päevast.
2.11 Muude ruumi rendiga seotud pretensioonidega võib klient samuti pöörduda klienditoe poole aadressile ideekeskus[ät]gmail.com.
3. Sündmustel osalemine
3.1 Sündmuse pileti ostja (edaspidi Tellija) on isik, kes on soetanud pileti Ideekeskus OÜ (registrikoodiga 16678572, asukohaga Sõpruse pst 44, Tallinn, 10620) poolt korraldatud Sündmusele.
3.2 Sündmusele registreerudes tuleb Tellijal valida e-poest endale sobiv Sündmus, millele Tellija soovib piletit soetada. Tellimuse lõplikuks vormistamiseks sisestage vajalik informatsioon ning valige endale nimekirjast sobiv makseviis. Makse võib sooritada pangaülekandega. Maksed toimuvad eurodes. Pangaülekande korral leiab makseinfo e-postkasti laekunud arvelt.
3.3 Sündmusele registreerumise kinnitab arve tähtajaks tasumine. Makstud tellimuse täitmine toimub automaatselt ning ürituse pilet või broneeringu kinnitus ja jõuab teie meiliaadressile tavatingimustel ühe päeva jooksul makse laekumisest.
3.4 Kui teenust ei ole võimalik osutada, teavitatakse ostjat sellest esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha võimalikult kiirelt, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest.
3.5 Sündmusele soetatud piletit saab muuta või tühistada kuni 7 tööpäeva enne kokkulepitud sündmuse kuupäeva. Hiljem tühistatud tellimuse korral raha täissummas ei tagastata.
3.6 Sündmuse pileti tühistamisel 3 – 6 päeva enne kokkulepitud sündmuse kuupäeva tuleb Tellijal tasuda kuni 25% tellitud teenuse maksumusest, millest arvatakse maha tellimuse esitamisel tehtud makse.
3.7 Soetatud pileti tühistamisel 0 – 2 päeva enne kokkulepitud sündmuse kuupäeva tuleb Tellijal tasuda kuni 50% tellitud teenuse maksumusest, millest arvestatakse maha tellimuse esitamisel tehtud makse.
3.8 Kui broneerigu tühistab Ideekeskus OÜ, tagastatakse Tellijale ettemaksuna tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul broneeringu tühistamise teate saatmise päevast.
3.9 Muude ruumi rendiga seotud pretensioonidega võib klient samuti pöörduda klienditoe poole aadressile ideekeskus[ät]gmail.com.
4. Pretensiooni esitamise õigus
4.1 Kui ostjal on veebilehe omaniku osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile ideekeskus[ät]gmail.com. Veebipood vastab kliendipoolsetele kaebustele 14 päeva jooksul kaebuse laekumise hetkest kirjalikult. Erimeelsused broneeringu osas lahendatakse Tellija ja Ideekeskuse vahel läbirääkimiste teel.
4.2 Ostjal on õigus pretensiooni korral kuni 14 päeva jooksul alates teenuse tarbimisest pöörduda veebilehe omaniku poole, saates e-kirja aadressile ideekeskus[ät]gmail.com.
4.3 Veebilehe omanik ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud ostja tegevuse, tegevusetuse või puudulikult edastatud informatsiooni tõttu.
4.4 Veebilehe omanik vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 kalendripäeva jooksul.
4.5 Kui ostja ja veebilehe omanik ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebilehe omaniku vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Privaatsus ja vastutus tingimusi saab täpsemalt lugeda SIIT.
